Trening Obwodowy

Wybierając trening obwodowy bliższe będzie osiągnięcie trzech celów:

1. rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych,
2. szybkie spalenie kalorii,
3. zwiększenie wytrzymałości.

Od tradycyjnego treningu siłowego różni go intensywność – osoba ćwicząca w ciągu 30-60 minut ma za zadanie wykonać serie bezpośrednio następujących po sobie ćwiczeń. Co ważne, każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom.

Największą zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność i dostosowanie do indywidualnych potrzeb i preferencji. Aby trening był skuteczny, między ćwiczeniami nie robimy przerw. Odpocząć można dopiero po zakończeniu obwodu.

Trening prowadzony w strefie treningów grupowych na siłowni.


 

MultiSport
Ok System
Firma przyjazna internautom
Studio Tańca Energia

Wykorzystujemy pliki cookies. Wykorzystujemy pliki cookies. Studio Enegia dba o swoich Klientów. Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania sklepu, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.